رونمایی از مکمل پروبیوتیک بایوبوست

به گزارش جوردارو به نقل از خبرگزاری ایرنا عصر روز چهارشنبه یکم تیر ماه، مکمل بایوبوست با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهور در شتابدهنده لاکتوویژن رونمایی شد؛ این فرآورده، که مکملی پروبیوتیک است، توسط گروه دانش بنیان تک ‌ژن زیست و شتابدهنده لاکتوویژن تولید شده و برای درمان بیماری های تنفسی کاربرد دارد.

کپسول پروبیوتیک بایوبوست

کپسول بایوبوست

 

در این برنامه مصطفی قانعی، دبیر ستاد توسعه زیست فناوری بیان کرد : مجموعه مطالعات بالینی انجام شده در سال های اخیر نشان دهنده اثرات پیشگیری کننده و بهبود دهنده پروبیوتیک در بیماری های دستگاه تنفسی کودکان و بزرگسالان است. این نتایج شامل کاهش ریسک ابتلا و کاهش طول مدت بیماری در بزرگسالان و کاهش میزان ابتلا به عفونت و کاهش زمان دریافت آنتی‌بیوتیک در کودکان بود.

قانعی ادامه داد: بایوبوست یک محصول طبیعی از باکتری های زنده مفید به همراه ویتامین ها و مواد معدنی ضروری است. این محصول با تولید فرآورده های جانبی مفید باکتریایی (متابولیت ها) می توانند بر بهبود عملکرد روده ای- ریوی اثر بگذارند و سبب تقویت عملکرد سیستم ایمنی در مواجه با پاتوژن ها شوند. همچنین بایوبوست به دلیل داشتن ویتامین دی، روی و سلنیوم نیز به طور مضاعف سبب افزایش عملکرد سیستم دفاعی بدن می شود.

به گفته وی، بایوبوست با کاهش شدت عفونت تنفسی، کاهش دوره ابتلا به عفونت، کمک به بهبود بیماری های آلرژیک و کمک به تامین انرژی بدن سبب بهبود کیفیت زندگی افراد جامعه می شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مکمل پروبیوتیک بایوبوست بعد از نزدیک به ۲ سال فعالیت پژوهشی، کارآزمایی بالینی روی ۴۳۰ بیمار کرونا پس از اخذ مجوز های غذاو دارو تولید شده و در آستانه ورود به بازار قرار گرفته است.

از مزیت های این محصول که به فرم کپسول تولید شده است، داشتن ویتامین ها و املاح معدنی در ترکیبات خود است که در کنار پروبیوتیک ها، کارایی ویژه تری برای آن به ارمغان آورده است.

نحوه تهیه و مصرف بایوبوست

مقدار و نحوه مصرف مطلوب کپسول بایوبوست در صورت نبود دستور پزشک، روزانه یک تا دو عدد کپسول می باشد.

شما می توانید به راحتی این محصول را از جوردارو به صورت آنلاین خرید کرده و درب منزل دریافت نمائید. جهت تمایل به مشاهده قیمت کپسول بایو بوست اینجا را کلیک کنید.

 

منبع خبر : ایرنا 

اشتراک گذاری
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Email
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
جستجو
فهرست مطالب